LA GENIUS SAVER

LA GENIUS SAVER
KAD JIMAT ELEKTRIK, PETROL / DIESEL / NGV, TENAGA & KESIHATAN

LA GENIUS SAVER telah dicas dengan tenaga ELEKTRIK kuasa tinggi yang menjadikan ianya ANTI RADIASI dan membantu menjimatkan elektrik & Petrol/Diesel/NGV dan kandungan ion negatif pada kad memberi kebaikan untuk kesihatan manusia.

Ahad, 10 Mei 2015

BAGAIMANA LA Genius SAVER MEMBANTU ANDA BERJIMAT?

ELEKTRIK:

Selepas di tampal pada fius utama eletrik, LA Genius SAVER akan mengeluarkan satu getaran yang membentuk gelombang yang membantu menyelaras gelombang voltan dan gelombang elektrik seterusnya menghasilkan gelombang yang lebih stabil.

Gelombang yang dihasilkan tersebut juga berupaya untuk memampatkan lebihan tenaga supaya pembaziran tenaga dapat dikurangkan dan tenaga dapat dibekalkan dengan lebih efisien.

PETROL/DIESEL :

Petrol adalah bendalir yang mempunyai atom yang sangat aktif yang menyebabkan kebocoran dan pembaziran kerap berlaku lebih-lebih lagi apabila penutup tangki dibuka ketika hendak mengisi minyak. LA Genius SAVER berfungsi untuk mengawal pembaziran ini melalui gelombang tenaga yang keluar daripada kad. Gelombang daripada kad ini mengawal wap minyak keluar melalui penutup tangki dan memberi penjimatan sehingga 30% !
 Lebih jauh anda pergi, lebih banyak anda jimat!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan